beantwoord

Mijn reishistorie inzien werkt niet

  • 27 mei 2016
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Beste NS,

Ik heb een nieuwe kaart gekregen van de ns, maar kan mijn reishistorie nu niet inzien. Ik heb hem ook al gekoppeld aan mijn account (incl. vinkje dat ik mijn reishistorie wil inzien) en geeft dan ook aan dat dat de kaart al gekoppeld is. Het werkt echter niet. Kunt u mij helpen aub?

BVD!
icon

Beste antwoord door LauraR NS 27 mei 2016, 11:21

Hoi werend, heb je al gecontroleerd of er nog een verlopen kaart gekoppeld staat? Deze verwijderen helpt doorgaans bij dit probleem.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi werend, heb je al gecontroleerd of er nog een verlopen kaart gekoppeld staat? Deze verwijderen helpt doorgaans bij dit probleem.
Hoi LauraR,

Dank je!

mvg

Werend

Reageer