beantwoord

'Mijn reishistorie (trein)' binnen mijn NS account werkt niet

• 7 September 2015
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Ik probeer al enkele weken mijn reishistorie in te zien op mijn 'Mijn NS' account. Echter, ik krijg al enkele weken dezelfde foutmelding te zien: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens".Ik ben nu al 4 weken aan het proberen en nog steeds zonder resultaat. En da's niet handig, omdat ik voor verschillende redenen deze historie z.s.m. moet kunnen inzien. Wie kan mijn helpen?!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 September 2015, 16:50

Bekijk origineel

2 reacties

Ik kan inmiddels mijn reisgeschiedenis wel inzien, maar krijg geen kostenoverzicht naast de rit te zien (ook niet bij de reizen van > 48 uur geleden). Is deze storing al bekend?
Welkom op het NS Serviceforum Tommy. Jouw fout treedt vaak op wanneer er meerdere kaarten in Mijn NS staan. Je dient dan oude kaartnummers te verwijderen.

Als je inlogt op Mijn NS en je naar "Mijn Producten" gaat staat rechts een rijtje mogelijkheden (met een pijltje ervoor).
Eén van die mogelijkheden is : "verwijderen kaart uit account".

@Michiel Gaat het om Traject Vrij? Dan is dat (helaas) een bekend issue. We proberen er alles aan te doen om binnen de organisatie aan te geven dat dit snel opgelost moet worden.

Reageer