beantwoord

Mijn reishistorie (trein) is niet beschikbaar

  • 28 August 2015
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Ik wil in 'mijn ns' mijn reishistorie inzien, maar ik krijg telkens de volgende foutmelding:
Mijn reishistorie (trein)
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.

Hierdoor kan ik geen claim indienen en mijn gegevens niet inzien (het opvragen per maand gaat wel, maar niet het volledige overzicht).
icon

Beste antwoord door Herman NS 29 August 2015, 12:08

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Sepium,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je jouw reishistorie niet in kunt zien. Soms komt deze foutmelding naar voren. Heb je mogelijk meerdere OV-chipkaarten aan jouw Mijn NS-account gekoppeld staan? Als er een geblokkeerde of verlopen OV-chipkaart is gekoppeld, dan kun je deze verwijderen. Daarna is het mogelijk om de reishistorie van de gewenste OV-chipkaart in te zien.
Bedankt Herman, probleem is daarmee inderdaad opgelost!

Reageer