beantwoord

Mijn reishistory in Mijn NS is leeg tussen 12 Aug 2017 en 10 Sept 2017

• 30 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

Om een declaratie in te dienen wilde ik een aantal reisen van de NS uitprinten. Tot mijn verbazing werden mijn reizen tussen 12 Aug 2017 en 10 Sept 2017 niet getoond? Kunt u deze fout zsm repareren? Ik word nu mogelijk met een kostenpost van meer dan 70 euro opgezadeld.

Dank!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 30 oktober 2017, 12:36

Goedemiddag sander belien en welkom op het NS Forum,

Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice om de fout te achterhalen. Een veelvoorkomend probleem is inderdaad een oude verlopen OV-chipkaart. Via Mijn producten kan je achterhalen of dit het geval is. Deze kan je daar ook gelijk verwijderen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Staat er nog een oude ov-chipkaart in het scherm? Dan doet hij het niet.
Anders kun je via ov-chipkaart.nl ook je historie inzien.
Goedemiddag sander belien en welkom op het NS Forum,

Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice om de fout te achterhalen. Een veelvoorkomend probleem is inderdaad een oude verlopen OV-chipkaart. Via Mijn producten kan je achterhalen of dit het geval is. Deze kan je daar ook gelijk verwijderen.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS om de vindbaarheid te vergroten.
Ik ben bang dat de NS of OV Chip Link hier toch echt een niet functionerende service bied. Ik heb slechts een OV chip kaart aan mijn account hangen. Oudere OV chip kaarten heb ik al jaren geleden weggehaald. Verder kan ik nu ook niet meer al mijn producten zien. Bijv, sinds een week kan ik mijn NS traject abbonnement niet meer zien via Mijn NS account. Mijn reisgeschiedenis bekijken via my OV account laat hetzelfde euvel zien. Aug 12 - Sept 11 is er niet meer. Ik zou zeggen dat er iets met de database is of met de SQL statements die de informatie ophalen.
Reputatie 7
Vreemd dat dit nog niet verholpen is. Wat werd er aangegeven n.a.v. het contact met onze klantenservice Sander?

Reageer