beantwoord

MijnNS inloggen niet mogelijk

  • 27 June 2022
  • 6 reacties
  • 1097 Bekeken

Zowel via de app als website werkt MijnNS niet. Ik krijg iedere keer weer onderstaande foutmelding. Ik zie wel dat het inloggen is gelukt, maar als ik vervolgens op ‘startpagina MijnNS’ kom ik niet verder. Ik heb al mijn wachtwoord veranderd, een NS klantenservice medewerker heeft mijn account verwijderd en opnieuw laten aanmaken maar niets lijkt te werken. Iemand een idee? Dit speelt al sinds vorige week donderdag.

Er is een fout opgetreden

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

icon

Beste antwoord door Laura NS 27 June 2022, 14:34

Bekijk origineel

6 reacties

Welkom op onze NS Community, honingbiet. Vervelend dat hij het niet doet. Ik zie geen storing. Heb je al een ander apparaat geprobeerd, cookies verwijderd, e.d? 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Iedere maand als ik mijn btw aangifte moet doen (en mijn reiskosten moet uploaden) krijg ik deze melding en kom ik in een loop terecht waardoor ik steeds op dezelfde pagina uit kom.

Heb je inmiddels ook al contact gehad met de klantenservice?

Eh nee… ik dacht ik zoek het eerst hier op. Ik ben blijkbaar niet de enige dus voordat ik in de wacht ga hangen… 😁

Het kan aan de connectie liggen tussen de accounts; jouw Mijn NS-account en het klantenaccount dat we van je hebben. Als die niet goed gekoppeld zijn, dan kan dat wel eens fout gaat. Maar dat kan ik vanaf hier niet regelen. Dat moet gedaan worden door klantenservice. Als dat het niet is, dan kan er in het klantenaccount verder worden gekeken naar problemen.

Ok dan neem ik wel contact op met de klantenservice 

Reageer