beantwoord

MijnNS inlogproblemen

• 2 July 2017
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Steeds als ik in wil loggen op mijnNS, komen de gegevens van mijn zoon naar boven. Dus ik kom nooit op mijn eigen pagina.
icon

Beste antwoord door Thom 2 July 2017, 15:27

Een MijnNS account is altijd aan één emailadres gekoppeld. Dan is het kiezen of delen: Of u meldt uw nummer aan bij u zoon of u neemt een nieuw emailadres en vraagt daarmee een MijnNS account aan.

Een nieuw emailadres aanvragen kan bijvoorbeeld gratis bij Google. U hoeft dat adres verder niet te gebruiken.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste een ander emailadres, uw eigen bijvoorbeeld, nemen en daar uw kaartnummer aan koppelen. Doe dus een nieuwe aanvraag bij NS.

Wat wel kan is uw nummer koppelen aan het account van uw zoon maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.

Het is beter de nummers en zeker het emailadres van uw zoon even weg te halen. Het is hier een openbaar forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen.

Klik op het pennetje in uw eerste bericht dan verandert u het zo.
Ik heb helaas maar 1 emailadres
Badge +3
Hoofdabonnement en Kids Vrij dus gekoppeld aan dezelfde account?

Kies dan de juiste ov-chipkaart.
Reputatie 7
Badge +4
Een MijnNS account is altijd aan één emailadres gekoppeld. Dan is het kiezen of delen: Of u meldt uw nummer aan bij u zoon of u neemt een nieuw emailadres en vraagt daarmee een MijnNS account aan.

Een nieuw emailadres aanvragen kan bijvoorbeeld gratis bij Google. U hoeft dat adres verder niet te gebruiken.
Ik heb mijn kaart nu gekoppeld aan het account van mijn zoon en dat lukt wel. Hartelijk Bedankt voor de oplossing.
Badge +3
Ik heb mijn kaart nu gekoppeld aan het account van mijn zoon en dat lukt wel. Hartelijk Bedankt voor de oplossing.
Haha, omgekeerde wereld eigenlijk (je zoon beheert nu jouw kaart) maar zo kan het natuurlijk ook 😉
Reputatie 7
Badge +4
Tja, je moet hier soms pragmatisch denken en heel actief lezen, Robert B. 😃

Reageer