vraag

MijnNS; kan niet inloggen in oud account of OV kaart aan nieuwe account koppelen

Probleem 1: bestaand NS account, ongeveer een jaar in gebruik. meerdere keren ingelogd. Nu moet ik ineens een activeringscode invoeren die ik per brief zou hebben ontvangen. Geen brief ontvangen, ook een jaar geleden niet. Telefonische klantenservice kan mijn email en OV kaart op naam niet vinden in het systeem (er wordt gezegd dat er mogelijk een storing is) Hoe kom ik mijn account weer in?
Probleem 2: Nieuw account aangemaakt om zo mijn producten te beheren. Informatie invoeren, melding: OV kaart nummer komt niet voor in het systeem.
Ik kan mijn kaart dus en niet aan een nieuw account koppelen of beheren met mijn oude account.

11 reacties

Hallo BasBasBasBas en welkom bij de NS Community,

Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Ik heb ondervonden dat het account nog niet is geactiveerd. Ik kan dit voor Bas in orde maken, maar ik heb helaas al meerdere dagen niets meer van Bas ontvangen.
Ik ben nog met Bas in overleg om zijn probleem op te lossen. Ik hoop snel een update te kunnen geven.
Ik ben nog met Bas bezig om zijn probleem op te lossen. Ik hoop deze week zijn probleem op te lossen.
We zijn nog steeds bezig om dit probleem op te lossen. Het is helaas nog niet gelukt.
We hebben wederom een poging gewaagd om het account te verwijderen zodat Bas deze opnieuw kan registeren. Ik heb nog niet vernomen of dit is gelukt.
Nogmaals is het account van Bas verwijderd. Als dit niet lukt dan ga ik langs onze IT-afdeling om het uit te laten zoeken.
Ik ben nog bezig met deze case. Ik heb er een melding van gemaakt, maar heb het vermoeden dat Bas graag Kids Vrij wilt bestellen. Dit hoeft niet via Mijn NS, maar kan rechstreeks via onze webshop.
Erryt is momenteel afwezig en is begin januari weer terug om je verder te helpen, Bas!
Helaas heb ik weer een reminder moeten sturen. Ik heb Bas via een privébericht gevraagd of het gelukt is het bestellen van een Kids Vrij abonnement.
Het probleem is nog niet opgelost. Wel is er een Kids Vrij abonnement besteld.

Reageer