Moderator??? | NS Community
beantwoord

Moderator???

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Ik zie hier een heleboel klachten over storingen in de app en de website, vooral m.b.t. inlogproblemen en het niet weergeven van reishistorie. Is er iemand van NS die dit überhaupt leest en wat informatie zou kunnen geven? Lijkt me in dit verband niet overbodig.

icon

Beste antwoord door Laura NS 20 June 2022, 11:23

Bekijk origineel

4 reacties

Inlogproblemen zouden er niet moeten zijn. In dat geval raad ik aan de klantenservice te raadplegen. 

Reishistorie is inderdaad een probleem mee, maar daar is door een moderator in verschillende topics ook al op gereageerd. Misschien niet in topics van vandaag.

Denk dat het niet zo belangrijk is voor de NS om hier eens goed na te kijken. Dit gebeurt 7 dagen per week. En er is nooit een oplossing voor gekomen. Kan nu ook niet inloggen op de site. Super irritant is dit. 

Ik heb ook al weer de hele week last van problemen met de NS app. De website werkt wel. 

Er zijn vier delen van “Mijn NS” die niet werken: 

  • In- en uitcheckinformatie
  • Transacties
  • Klassewissel. 
  • Samenreiskorting

Er staan verschillende foutmeldingen, momenteel staat er: 

“Informatie tijdelijk niet beschikbaar”

“Onbekende fout met de communicatie met MIJN NS”

“Er is een fout opgetreden bij het opnieuw ophalen van de kaartdetails”

“Er is iets fout gegaan bij het ophalen van de gegevens.”

 

Dit is erg vervelend, ook omdat klassewissel en samenreiskorting dus niet mgelijk zijn, en omdat de fout bij mij al een paar keer is weggeweest en weer is teruggekomen. 

 

HJJ

Het gaat nog niet helemaal goed, maar we werken er nog hard aan. Excuses voor het ongemak.

Reageer