beantwoord

na flex abbonement, dubbele kosten

  • 20 January 2021
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo,

 

onlangs heb ik een flex abonnement aangeschaft. Het betreft: weekend vrij + €3 voor 40% korting daluren. Nu kijk ik bij mijn facturen en zie ik €68,- staan, oftewel het dubbele van mijn abonnement (31 + 3)  . Kan iemand mij uitleggen waarom ik ineens het dubbele moet betalen?

 

 

icon

Beste antwoord door Mark NS 20 January 2021, 17:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Roel_jansen, welkom op de NS Community.

Het kan na een bestelling of wijziging binnen NS Flex voorkomen dat abonnementskosten in eerste instantie dubbel worden weergeven in de kostenteller op de startpagina van Mijn NS en/of op de pagina Producten. Dit heeft doorgaans niet tot gevolg dat de kosten ook daadwerkelijk dubbel in rekening gebracht worden. Als de kosten wel daadwerkelijk dubbel op de factuur staan voor dezelfde periode, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

Hoi Roel_jansen, welkom op de NS Community.

Het kan na een bestelling of wijziging binnen NS Flex voorkomen dat abonnementskosten in eerste instantie dubbel worden weergeven in de kostenteller op de startpagina van Mijn NS en/of op de pagina Producten. Dit heeft doorgaans niet tot gevolg dat de kosten ook daadwerkelijk dubbel in rekening gebracht worden. Als de kosten wel daadwerkelijk dubbel op de factuur staan voor dezelfde periode, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

 

Dit is al de zoveelste post over dubbele kosten die getoond worden. Dat ze uiteindelijk niet in rekening gebracht worden is natuurlijk leuk. Maar dat ze wel zo getoond worden is gewoon een aanfluiting.

Reageer