beantwoord

Niet alle reishistorie in MijnNS

  • 21 december 2015
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Ik wil mijn reishistorie inzien maar dit lukt niet. Mijn reishistorie (Deur tot deur) informatie is niet beschikbaar. Deze geeft aan 'Er zijn geen gegevens gevonden.' Mijn reishistorie (trein) geeft wel mijn treinreizen aan, maar de toeslag intercity direct Rotterdam Centraal - Schiphol ontbreekt (deze moet ik juist inzien).

Al geprobeerd mij af en weer aan te melden voor het inzien reisgegevens. Dit hielp niet.

icon

Beste antwoord door Iris NS 21 december 2015, 19:02

Welkom op het NS Serviceforum, JButter. Jammer om te lezen dat dit gebeurt. Heb je al contact gehad met onze klantenservice hierover? We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, JButter. Jammer om te lezen dat dit gebeurt. Heb je al contact gehad met onze klantenservice hierover? We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar.

Reageer