beantwoord

niet inloggen

  • 29 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik kan niet inloggen op mijn account, en dit al 2 weken niet. ik krijg telkens de melding als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen.
"Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."
icon

Beste antwoord door Herman NS 29 augustus 2015, 15:55

Beste Abdel,

In dat geval kun je het best contact opnemen met NS Klantenservice. Zo kan er samen met jou naar een oplossing worden gezocht. NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Abdel,

In dat geval kun je het best contact opnemen met NS Klantenservice. Zo kan er samen met jou naar een oplossing worden gezocht. NS Klantenservice is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Succes!

Reageer