beantwoord

Niet kunnen inloggen

• 14 december 2018
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al een tijdje een abbonement af te sluiten bij de NS vanwege mijn treinreis iedere dag naar mijn werk. Nu wil ik continu inloggen via de site alleen weet ik het wachtwoord niet meer, wanneer ik een nieuw wachtwoord aanvraag en wacht op de email gebeurd er alleen niets. Ik krijg geen email na wel 50x een aanvraag te hebben gedaan. Ze hadden me bij de NS winkel geadviseerd om anders een nieuw account aan te maken. Wat ik heb gedaan. Nu kan ik alleen mijn OV niet toevoegen omdat mijn kaart niet bekend zou zijn bij de NS (wellicht omdat hij staat gekoppeld aan mijn andere account)?

nu is mijn vraag dus: hoe kan ik weer in mijn account komen zodat ik eindelijk een abbo kan afsluiten?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 december 2018, 15:07

Goedemiddag ilonarietdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vermoed dat je nooit een Mijn NS account aangemaakt hebt, maar wel ooit een uitnodiging hebt gekregen om dat te doen. Door die uitnodiging is je e-mail adres al bekend, dus kun je met datzelfde adres geen nieuw account aanmaken, maar omdat er geen actief account met een bijbehorend wachtwoord is, werkt een wachtwoord reset ook niet. Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelst via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag ilonarietdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vermoed dat je nooit een Mijn NS account aangemaakt hebt, maar wel ooit een uitnodiging hebt gekregen om dat te doen. Door die uitnodiging is je e-mail adres al bekend, dus kun je met datzelfde adres geen nieuw account aanmaken, maar omdat er geen actief account met een bijbehorend wachtwoord is, werkt een wachtwoord reset ook niet. Je kunt in dit geval het beste even contact op nemen met onze Klantenservice. Dat gaat het snelst via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.

Reageer