beantwoord

niet mogelijk om reishistorie in te zien

  • 29 juni 2016
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
al een aantal maanden is het voor mij onmogelijk mijn reishistorie in te zien. Het is dus niet mogelijk voor mij om claims in te dienen. Mijn kaart is gekoppeld en ik heb mij al afgemeld en opnieuw aangemeld voor het inzien van mijn reisgegevens, tevergeefs. Graag wil ik een oplossing zodat ik alsnog mijn gegevens kan inzien en mijn claims kan indienen.
icon

Beste antwoord door Janou NS 29 juni 2016, 11:38

al een aantal maanden is het voor mij onmogelijk mijn reishistorie in te zien. Het is dus niet mogelijk voor mij om claims in te dienen. Mijn kaart is gekoppeld en ik heb mij al afgemeld en opnieuw aangemeld voor het inzien van mijn reisgegevens, tevergeefs. Graag wil ik een oplossing zodat ik alsnog mijn gegevens kan inzien en mijn claims kan indienen.

Hallo johns en welkom op het NS forum! Momenteel hebben wij een verstoring via MijnNS wat al een tijd gaande is. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat het zsm verholpen is. Blijf het vooral proberen.
Bekijk origineel

5 reacties

al een aantal maanden is het voor mij onmogelijk mijn reishistorie in te zien. Het is dus niet mogelijk voor mij om claims in te dienen. Mijn kaart is gekoppeld en ik heb mij al afgemeld en opnieuw aangemeld voor het inzien van mijn reisgegevens, tevergeefs. Graag wil ik een oplossing zodat ik alsnog mijn gegevens kan inzien en mijn claims kan indienen.

Hallo johns en welkom op het NS forum! Momenteel hebben wij een verstoring via MijnNS wat al een tijd gaande is. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat het zsm verholpen is. Blijf het vooral proberen.
Op dit forum staan al zelfde soort issues gemed van 7 maanden geleden. Gaat dit dan nog maanden voortduren? Ik heb dit issue zelf ook, en deze week gemeld via de chat functie. De dagen daarna stond op de home-pagina in mijn NS een melding dat er inderdaad een probleem was met reishistorie - deze zou de volgende dag verholpen zijn. Maar de volgende dag staat hetzelfde er weer, met weer de mededeling dat dit morgen verhopden is. Maar nog steeds niet dus. Enig idee wanneer er een oplossing is? 'Zo spoedig mogelijk' is namelijk hetzelfde als zeggen 'het is verhopen wanneer het verholpen is'
Op dit forum staan al zelfde soort issues gemed van 7 maanden geleden. Gaat dit dan nog maanden voortduren? Ik heb dit issue zelf ook, en deze week gemeld via de chat functie. De dagen daarna stond op de home-pagina in mijn NS een melding dat er inderdaad een probleem was met reishistorie - deze zou de volgende dag verholpen zijn. Maar de volgende dag staat hetzelfde er weer, met weer de mededeling dat dit morgen verhopden is. Maar nog steeds niet dus. Enig idee wanneer er een oplossing is? 'Zo spoedig mogelijk' is namelijk hetzelfde als zeggen 'het is verhopen wanneer het verholpen is'

Hallo peps! Ik snap dat het dit allemaal frustrerend is, ik had ook gehoopt dat het nu over is. Ik heb het zojuist nagevraagd wat nu de situatie is en zoals je alvast weet.. Storing is nog steeds gaande. Mijn excuses hiervoor.
Probleem voor mij is opgelost: twee weken geleden heb ik een klasse wissel op het station aangevraagd, voor 1 dag. Dit verschijnt als twee extra OV kaarten, met elk een nieuw nummer, onder Mijn Producten. Als je deze verwijdert, werkt de reishistorie ook weer (in ieder geval in mijn geval).
Probleem voor mij is opgelost: twee weken geleden heb ik een klasse wissel op het station aangevraagd, voor 1 dag. Dit verschijnt als twee extra OV kaarten, met elk een nieuw nummer, onder Mijn Producten. Als je deze verwijdert, werkt de reishistorie ook weer (in ieder geval in mijn geval).

Aha! Nou dat is goed nieuw peps 🙂 Bedankt voor het delen.

Reageer