beantwoord

Nieuw e-mailadres

• 4 maart 2016
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Sinds kort heb ik een nieuw e-mailadres Outlook in W10. Nu krijg ik via mijn nieuwe e-mailadres een mail dat er iets naar mijn oude e-mailadres is gestuurd MSN.
Hoe kom ik in MSN nu bij mijn mails? Want anders kan ik niets veranderen begreep ik.
Gr.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 7 maart 2016, 15:22

Ik heb inmiddels contact gehad met Bets via een privébericht. In ons systeem is het juiste e-mailadres bekend (outlook). Verder heeft mevrouw met beide e-mailadressen geen Mijn NS account, dus die kan ze nog steeds aanmaken.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Betsdekkers. Welkom op het NS serviceforum!

Wat bedoel je precies met MSN? Kan je nog inloggen op je oude e-mailadres? Als je mij even een privébericht stuurt met je naam, adres, geboortedatum, en je oude en nieuwe e-mailadres dan zal ik even kijken wat ik voor je kan doen. Je kan een privébericht sturen door op mijn naam Laura NS te klikken en vervolgens op Stuur bericht.
Sinds kort heb ik een nieuw e-mailadres Outlook in W10. Nu krijg ik via mijn nieuwe e-mailadres een mail dat er iets naar mijn oude e-mailadres is gestuurd MSN.
Hoe kom ik in MSN nu bij mijn mails? Want anders kan ik niets veranderen begreep ik.
Gr.

Op www.outlook.com moet je als het goed is ook met je oude email adres in kunnen loggen. Wellicht kun je dat proberen?
Betsdekkers, het aanbod van Laura geldt voor wanneer er iets mis is op dit forum of met je NS-account. Problemen met MSN of Outlook zelf kunnen wij niet voor je oplossen.

Hopelijk is het inmiddels gelukt!
Ik heb inmiddels contact gehad met Bets via een privébericht. In ons systeem is het juiste e-mailadres bekend (outlook). Verder heeft mevrouw met beide e-mailadressen geen Mijn NS account, dus die kan ze nog steeds aanmaken.

Reageer