Nieuw: maandabonnement verlengen via Mijn NS

• 12 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 556 Bekeken

Beste forumleden,

Woensdagochtend hebben we een nieuwe functie live gezet waarmee het mogelijk is om je maandabonnement te verlengen zonder al je gegevens opnieuw te hoeven invoeren. Tot nu toe moest een maandabonnement elke maand opnieuw gekocht worden, waarbij je al je gegevens opnieuw in moest vullen.

We weten dat een aantal van jullie al behoorlijk lang op een oplossing wacht. We werken momenteel vooral aan een nieuw Mijn NS en enkele andere grotere innovaties. We verwachten daarmee veel betere ervaringen te kunnen bieden dan we tot nu toe doen – ook voor maandabonnementen. Deze nieuwe functies krijgen dan ook onze prioriteit. Toch, elke maand opnieuw je gegevens invullen om je abonnement te verlengen kan behoorlijk frustrerend zijn. Als we dat zelf al niet zagen, maakten jullie ons dat wel duidelijk. 😉 Daarom hebben deze functie nog aan het ‘oude’ Mijn NS toegevoegd. Wanneer er onder Producten een maandabonnement staat, vind je er een kopje verlengen.

We wilden, kortgezegd, een oplossing bieden die niet al te ingewikkeld te bouwen was. Om dat te doen hebben soms een binnenbocht genomen. We zouden het dan ook erg mooi vinden als jullie ons feedback kunnen geven en de grootste tekortkomingen hier kunnen posten of in de feedbacktool op de website kunnen noemen. Wij lezen jullie commentaren graag en kijken waar we (als eerste) iets aan kunnen doen. Wij hebben ideeën over wat er beter kan, maar veel belangrijker is het om dat van reizigers zelf te horen.

Wederom dank voor jullie reacties en betrokkenheid.

Groet,
Stefan (Product Owner) en Tjeerd (Online Marketing)

2 reacties

bij het verlengen van mijn abonnement AltijdVoordeel kan ik het gekoppelde abonnement ICD toeslagvrij niet meeverlengen en moet ik alsnog weer een nieuw abonnement kopen en alle gegevens dus weer invullen.
Mijn collega Klaas-Jan heeft dit onlangs al gemeld. @aheavel ik probeer je al maanden te bereiken via privéberichten. Zou je daarop willen reageren zodat ik je probleem met jouw Mijn NS account nog kan oplossen?

Reageer