Later merkte ik dat het niet kunnen inloggen aan me zelf lag. Alles weer in orde. Mijn vraag is: Krijg ik een nieuwe kaart met mijn Voordeelabbo. erop.Ik wil alles eigenlijk terugdraaien.Deze maand gaat mijn nieuwe abbo. in.Wat doe ik met de oude ' daar staat nog geld op.Telefonisch kom ik er niet door.Ik ben al wat ouder en niet zo handig met de computer en dan gebeuren zulke dingen.
Hartelijkdank, Trineke
Beste antwoord door Minke NS
Hoi Trineke, ik kan me voorstellen dat het na een aantal mislukte pogingen wat onoverzichtelijk werd. Weet je zeker dat je bezig was in het MijnNS account? Hier is het namelijk niet mogelijk om een duplicaat te bestellen, maar in het Mijn OV-chipkaart account wel. Wanneer er een nieuwe OV-chipkaart is besteld via Mijn OV-chipkaart, kan dit (waarschijnlijk) niet tegengehouden worden. Ik zeg waarschijnlijk, omdat dit wordt gedaan door de klantenservice van OV-chipkaart en ik heb niet alle informatie over dit andere bedrijf. Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met die klantenservice omdat zij over de kaartproductie gaan.
Bekijk origineel