beantwoord

Nieuwe Kaart

• 8 maart 2016
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Ik kon , dacht ik, niet inloggen op mijn NS. Toen wilde ik een nieuw account aanmaken, Alles goed ingevuld tot het nr. van mijnkaart. Dat werd uiteraard niet erkend, dat is immers aan de eerdere kaart gekoppeld.Toen kreeg ik de melding dat mij een kaart toegezonden zal worden.
Later merkte ik dat het niet kunnen inloggen aan me zelf lag. Alles weer in orde. Mijn vraag is: Krijg ik een nieuwe kaart met mijn Voordeelabbo. erop.Ik wil alles eigenlijk terugdraaien.Deze maand gaat mijn nieuwe abbo. in.Wat doe ik met de oude ' daar staat nog geld op.Telefonisch kom ik er niet door.Ik ben al wat ouder en niet zo handig met de computer en dan gebeuren zulke dingen.

Hartelijkdank, Trineke
icon

Beste antwoord door Minke NS 8 maart 2016, 16:17

Hoi Trineke, ik kan me voorstellen dat het na een aantal mislukte pogingen wat onoverzichtelijk werd. Weet je zeker dat je bezig was in het MijnNS account? Hier is het namelijk niet mogelijk om een duplicaat te bestellen, maar in het Mijn OV-chipkaart account wel. Wanneer er een nieuwe OV-chipkaart is besteld via Mijn OV-chipkaart, kan dit (waarschijnlijk) niet tegengehouden worden. Ik zeg waarschijnlijk, omdat dit wordt gedaan door de klantenservice van OV-chipkaart en ik heb niet alle informatie over dit andere bedrijf. Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met die klantenservice omdat zij over de kaartproductie gaan.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Trineke, ik kan me voorstellen dat het na een aantal mislukte pogingen wat onoverzichtelijk werd. Weet je zeker dat je bezig was in het MijnNS account? Hier is het namelijk niet mogelijk om een duplicaat te bestellen, maar in het Mijn OV-chipkaart account wel. Wanneer er een nieuwe OV-chipkaart is besteld via Mijn OV-chipkaart, kan dit (waarschijnlijk) niet tegengehouden worden. Ik zeg waarschijnlijk, omdat dit wordt gedaan door de klantenservice van OV-chipkaart en ik heb niet alle informatie over dit andere bedrijf. Je kunt in dat geval het beste contact opnemen met die klantenservice omdat zij over de kaartproductie gaan.
Bedankt voor de reactie. Ik weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb. Ik heb inmiddels contact gehad met de NS, via de telefoon.
Er was niets gewijzigd. Het loopt dus ook deze keer met een sisser af.Waarschijnlijk had ik niet op Verzend gedrukt.
Vriendelijke groeten,

Trineke
Fijn om te lezen dat er geen duplicaat is aangemaakt 😃 Goed dat je contact met klantenservice contact op hebt genomen. Met de gegevens erbij kunnen we inderdaad vaak een betere uitspraak doen.

Reageer