beantwoord

nieuwe kaart, nieuw account?

• 16 december 2015
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

Ik heb een vervangende ovchipkaart gekregen wegens verlies van de vorige. Ik kan deze niet aanmelden op mijn NS account, omdat ik de melding krijg dat de kaart al bekend is. Echter, het nieuwe kaartnr is nergens terug te vinden, het oude wel. Navraag aan het loket leerde me dat ik een geheel nieuw account moet aanmaken, incl ander emailadres. Ik neem aan dat dit niet klopt...maar wat ik wel moet doen, weet ik niet.
icon

Beste antwoord door Minke NS 16 december 2015, 19:57

Hoi njow73, welkom op het serviceforum!

Helaas ben je aan de servicebalie verkeerd geïnformeerd, want je hoeft geen nieuwe MijnNS account te maken. Op welk station heb je dit gevraagd? Jouw klantnummer is gekoppeld aan 1 MijnNS account en een extra account aanmaken lukt niet, omdat dit voor foutmeldingen zorgt. Je kunt opnieuw een kaart koppelen via "mijn OV-chipkaart koppelen". Het is het beste om de oude OV-chipkaart te verwijderen, omdat dit voor foutmeldingen kan zorgen. Kun je me laten weten of dit lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi njow73, welkom op het serviceforum!

Helaas ben je aan de servicebalie verkeerd geïnformeerd, want je hoeft geen nieuwe MijnNS account te maken. Op welk station heb je dit gevraagd? Jouw klantnummer is gekoppeld aan 1 MijnNS account en een extra account aanmaken lukt niet, omdat dit voor foutmeldingen zorgt. Je kunt opnieuw een kaart koppelen via "mijn OV-chipkaart koppelen". Het is het beste om de oude OV-chipkaart te verwijderen, omdat dit voor foutmeldingen kan zorgen. Kun je me laten weten of dit lukt?
Njoy, is het inmiddels gelukt?

Reageer