Beste antwoord door Minke NS
Hoi njow73, welkom op het serviceforum!
Helaas ben je aan de servicebalie verkeerd geïnformeerd, want je hoeft geen nieuwe MijnNS account te maken. Op welk station heb je dit gevraagd? Jouw klantnummer is gekoppeld aan 1 MijnNS account en een extra account aanmaken lukt niet, omdat dit voor foutmeldingen zorgt. Je kunt opnieuw een kaart koppelen via "mijn OV-chipkaart koppelen". Het is het beste om de oude OV-chipkaart te verwijderen, omdat dit voor foutmeldingen kan zorgen. Kun je me laten weten of dit lukt?
Bekijk origineel
Helaas ben je aan de servicebalie verkeerd geïnformeerd, want je hoeft geen nieuwe MijnNS account te maken. Op welk station heb je dit gevraagd? Jouw klantnummer is gekoppeld aan 1 MijnNS account en een extra account aanmaken lukt niet, omdat dit voor foutmeldingen zorgt. Je kunt opnieuw een kaart koppelen via "mijn OV-chipkaart koppelen". Het is het beste om de oude OV-chipkaart te verwijderen, omdat dit voor foutmeldingen kan zorgen. Kun je me laten weten of dit lukt?