beantwoord

Nieuwsbrieven blijven op oud e-mailadres komen

• 7 september 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Ik heb een maand geleden mijn e-mailadres gewijzigd in 'Mijn NS', maar de nieuwsbrieven blijven op het oude e-mailadres komen. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ze op mijn huidige e-mailadres komen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 september 2019, 16:08

Hallo Hannekexxx en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we kijken wat er precies aan de hand is en ook gelijk een aanpassing plegen in ons systeem. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Hannekexxx en welkom bij de NS Community,

Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we kijken wat er precies aan de hand is en ook gelijk een aanpassing plegen in ons systeem. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten of het is gelukt?
Ik heb het telefonisch doorgegeven en een mail ontvangen dat het gewijzigd is. Of dat inderdaad correct werkt, weet ik natuurlijk pas als de volgende nieuwsbrief komt. Dank.

Reageer