Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Sieus en welkom op het NS Serviceforum.
Begrijp ik goed dat jij een MijnNS account wilt aanmaken? Daar worden alle e-mailadressen (dat ik weet) geaccepteerd bij het aanmaken van een MijnNS-account. Een nieuw account aanmaken doe je hier. Als je al een MijnNS account hebt en jouw e-mailadres niet herkend wordt, kun je via onze klantenservice (tel. 030 7515155) achterhalen of jij al een MijnNS account hebt en welk e-mailadres hieraan gekoppeld is. Lukt dat zo verder?
Bekijk origineel
Begrijp ik goed dat jij een MijnNS account wilt aanmaken? Daar worden alle e-mailadressen (dat ik weet) geaccepteerd bij het aanmaken van een MijnNS-account. Een nieuw account aanmaken doe je hier. Als je al een MijnNS account hebt en jouw e-mailadres niet herkend wordt, kun je via onze klantenservice (tel. 030 7515155) achterhalen of jij al een MijnNS account hebt en welk e-mailadres hieraan gekoppeld is. Lukt dat zo verder?