beantwoord

Ns account activeren

• 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb ergens gelezen dat je een mail krijgt van de NS na het aanmaken van je account om je account te activeren. Ik dacht deze mail niet gekregen te hebben maar na 2 weken vond ik hem toch terug. Nu blijkt dat ik mijn account niet meer kan activeren.
Het probleem is nu dat ik mijn wachtwoord niet meer kan wijzigen aangezien er geen mail wordt gestuurd. Nu kan ik mijn account dus ook niet in. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden verholpen?

Met vriendelijke groet,

Madelief Wolf
icon

Beste antwoord door Robert B 2 oktober 2018, 14:20

Welkom bij de NS Community!

De activeringslink is inderdaad beperkt geldig. Als je het probeert krijg je dan geen instructie voor hoe je nieuwe bevestigings-link aan kunt vragen?

Anders kun je (als je haast hebt) het beste een nieuwe account aanmaken op een ander e-mail adres denk ik. Of neem contact op met de klantenservice (kan wel druk zijn, dus lang wachten).
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

De activeringslink is inderdaad beperkt geldig. Als je het probeert krijg je dan geen instructie voor hoe je nieuwe bevestigings-link aan kunt vragen?

Anders kun je (als je haast hebt) het beste een nieuwe account aanmaken op een ander e-mail adres denk ik. Of neem contact op met de klantenservice (kan wel druk zijn, dus lang wachten).

Reageer