Het probleem is nu dat ik mijn wachtwoord niet meer kan wijzigen aangezien er geen mail wordt gestuurd. Nu kan ik mijn account dus ook niet in. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden verholpen?
Met vriendelijke groet,
Madelief Wolf
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
De activeringslink is inderdaad beperkt geldig. Als je het probeert krijg je dan geen instructie voor hoe je nieuwe bevestigings-link aan kunt vragen?
Anders kun je (als je haast hebt) het beste een nieuwe account aanmaken op een ander e-mail adres denk ik. Of neem contact op met de klantenservice (kan wel druk zijn, dus lang wachten).
Bekijk origineel
De activeringslink is inderdaad beperkt geldig. Als je het probeert krijg je dan geen instructie voor hoe je nieuwe bevestigings-link aan kunt vragen?
Anders kun je (als je haast hebt) het beste een nieuwe account aanmaken op een ander e-mail adres denk ik. Of neem contact op met de klantenservice (kan wel druk zijn, dus lang wachten).