beantwoord

NS account activeren lukt niet

• 2 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 413 Bekeken

Ik ben nu al een week of twee bezig een ns account te activeren. Twee maal een activeringscode per brief ontvangen en evenzoveel keren mislukte dit (er is iets fout gegaan of een technische storing). Ik heb zelfs twee email adressen gebruikt, maar niets helpt. De klantenservice bellen heeft mij al heel wat belminuten gekost. Bij het laatste gesprek (gisteren) heb ik gevraagd al mijn email adressen te verwijderen, hetgeen ook gelukt is, aldus de medewerker.
Nu probeer ik weer een ns account aan te maken met mijn meest gebruikte email adres, maar krijg te zien dat dit adres al in gebruik is. Wachtwoorden werken niet meer. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 8 november 2018, 19:10

Ik heb inmiddels contact gehad met jjhiddink en het is hem weer gelukt om in te loggen.
Bekijk origineel

10 reacties

Hoi jjhiddink,

Welkom bij onze NS Community! Wat vervelend dat het aanmaken van je account zo moeizaam verloopt. Ik kan even voor je kijken of ik kan zien wat het probleem is. Kun je me in een privébericht je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en alle e-mailadressen sturen? Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna te klikken op 'Stuur bericht'.
Update: een wachtwoordreset is niet gelukt. Het overgebleven account is verwijderd en jjhiddink probeert overmorgen opnieuw een account aan te maken.
Er is weer ruim een week voorbij,maar niets lukt. De NS is duidelijk niet in staat dit IT probleem op te lossen. Sad

JJ Hiddink
Update: we hebben het opnieuw geprobeerd met het opnieuw aanmaken van het account, maar de wachtwoordreset mails komen helaas niet binnen op dit planet e-mailadres. Daarom gaat jjhiddink nu proberen om een account aan te maken met zijn G-mailadres.
Update: na het aanmaken van het andere account is het probleem helaas nog niet opgelost. Ik zoek nu met mijn collega's naar een andere oplossing. Ik kom er dus z.s.m. op terug.
Ik heb inmiddels contact gehad met jjhiddink en het is hem weer gelukt om in te loggen.
Ik word momenteel met hetzelfde probleem geconfronteerd en nu ik hier aan het zoeken ben zie ik, dat het probleem heel vaak voorkomt en al heel lang! Wordt het niet tijd, dat dit probleem een keer echt wordt opgelost? Want ook ik kan nu niet verder 😞
Al maanden heb ik een probleem met mijnNS-account.
Ik kan er niet meer in en het opvragen en/of veranderen van
mijn wachtwoord lukt niet: geen enkele reactie 😠.
Maanden geleden uitgebreid contact gehad en er zou geprobeerd
worden om al mijn gegevens te wissen, maar nog steeds kan ik er niet in
of een nieuwe account aanmaken.
Het wordt tijd, dat dit probleem eindelijk eens opgelost gaat worden.
ik kan nu niets 😫
Suzufi, ik heb inmiddels via een ander topic contact met je. Daar handelen we dit verder af.
binkytoy, vervelend dat het jou niet lukt correct in te loggen! Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing.
Ik heb inmiddels vernomen van binkytoy dat het is opgelost! Superfijn!

Reageer