beantwoord

NS-Account activeren lukt niet

• 9 november 2018
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op de één of andere manier gaat er wat mis bij het aanmaken en activeren van een NS-account. Ik ben daar al een tijdje mee bezig.
Het invoeren van een OV-chipkaart nummer gaat niet goed. Ik krijg een melding dat het nummer niet herkend wordt of iets dergelijks.
Daarna heb ik een activeringscode aangevraagd en gisteren ontvangen. Elke keer als ik die code invoer zet het systeem dat er iets fout is gegaan. Dit schiet dus niet op.
Welke mogelijkheden blijven er nu nog over?
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 november 2018, 11:47

Hoi Roel. Welkom bij de Community.

Ik begrijp niet helemaal waar het probleem precies ligt? Kan je je account niet activeren of krijg je je OV-chipkaart niet aan je account gekoppeld? Om je sneller te kunnen helpen kan je overigens het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. De makkelijkste weg is via Facebook, Twitter of Chat 🙂.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Roel. Welkom bij de Community.

Ik begrijp niet helemaal waar het probleem precies ligt? Kan je je account niet activeren of krijg je je OV-chipkaart niet aan je account gekoppeld? Om je sneller te kunnen helpen kan je overigens het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. De makkelijkste weg is via Facebook, Twitter of Chat 🙂.
Okido, zal ik doen

Reageer