Beste antwoord door Jouke NS
Hallo Aysegul66 en welkom bij de NS Community.
Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het inloggen in je account in de app. Heb je dit probleem ook via andere browsers of alleen in de app? Wanneer het probleem zich alleen in de app voordoet wil ik je adviseren de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht je het probleem ook elders ervaren dan kun je contact opnemen met de Klantenservice via Live Chat of Sociale Media. We kunnen dan kijken of je account wel correct is geactiveerd en andere zaken controleren.
Bekijk origineel
Wat spijtig dat je problemen ervaart bij het inloggen in je account in de app. Heb je dit probleem ook via andere browsers of alleen in de app? Wanneer het probleem zich alleen in de app voordoet wil ik je adviseren de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht je het probleem ook elders ervaren dan kun je contact opnemen met de Klantenservice via Live Chat of Sociale Media. We kunnen dan kijken of je account wel correct is geactiveerd en andere zaken controleren.