beantwoord

NS App werkt niet op S20

  • 7 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Samsung Galaxy S20/ Android 10

Al sinds aankoop nieuwe telefoon werkt de app niet.

App start op met geel NS-scherm, maar stopt dan. Telefoon herstarten, verwijderen en her-installeren heeft geen effect. Ook na meest recente Adroid-update geen verandering. wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door Duba 7 oktober 2020, 15:22

Vond ondertussen in andere post een oplossing; wissen opslag en cache. Dat lijkt te werken.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Duba en welkom op onze NS Community. Ik heb zelf ook Android 10.0. Hier kan het niet aan liggen, want bij mij werkt hij. Verder heb ik weinig verstand van de technologische aspecten van de app. Ik hoop dat er users online zijn die hier wel het e.e.a. van weten en advies kunnen geven. Je kan nu ook zeker niet App support vinden? Sluit hij zichzelf echt helemaal af na het startscherm?

Hoi Laura, dankjewel.

Hij knalt er echt uit na het startscherm, ja. Kan dus idd niet de app-support gebruiken.

Is er een andere manier om de ontwikkelaars te benaderen met deze issue?

Vond ondertussen in andere post een oplossing; wissen opslag en cache. Dat lijkt te werken.

Reageer