beantwoord

NS-Busijess Card geen reishistorie

Ik kan de reishistorie van mijn NS Business card op MijnNS in de periode voor het begindatum van mijn abonnement niet zien. Reishistorie overzicht heb ik voor mijn werkgever nodig. Hoe kan ik die krijgen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 juli 2016, 19:42

Ik heb het voor je uitgezocht NSUser na aanleiding van dit topic. Ik zie dat je OV-chipkaart (Business kaart) nog niet actief was voor de ingang van je abonnement. Weet je toevallig nog hoeveel saldo je erop had gezet? Je kan bij een servicebalie op het station dit weer terug laten storten. Dan kan je ook gelijk achterhalen of er wel saldo verloren is gegaan.

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi NSUser, welkom op het NS Serviceforum!

Heb je je NS Business Card gebruikt voor de ingangsdatum van je abonnement? Of heb je toen met een andere OV-chipkaart gereisd en wil je daar de reishistorie van inzien? Krijg je een foutmelding bij het inzien van de reisgegeven of gaan de reisgegevens niet zover terug?
Hoi Annewil, ik heb mijn kaart inderdaad gebruikt voor de ingangsdaun van mij abonnement. Ik krijg geen foutmelding,de reisgegevens gaan gewoon niet zover terug.Eerste datum op welke ik de reishistorie kan zien is de ingangsdarum van de abonnement.
Reputatie 3
Ik heb het even proberen te achterhalen voor je, NSUser. Het klopt inderdaad dat je die reishistorie niet kan zien, en dat is helaas ook niet meer terug te zien want hij was toen nog niet geactiveerd. Gaf de kaart ook een foutmelding tijdens het reizen destijds?

Heb je toen zelf saldo op de kaart gezet? Zo ja, dan is het advies om dit er vanaf te laten halen, want dit kan voor veel problemen zorgen.
Hoi Laura, ik heb vandaag nog met iemand van NS op het telefoon gesproken en hij konde mijn gegevens wel zien.Ik heb op mijn bankafschrift wel het bewijs dat ik het kaart toeb heb opgeladen. Een paar weken geleden heb ik een verzoek gestuurd om die geld terug over te maken.Maar het duurt veel langer dan de 5 werkdagen die het eigrnlijk moeten duren om een reactie terug te krijgen.
Heb je met de gewone klantenservice of NS Business contact gehad? De zakelijke afdeling is bereikbaar op telefoonnummer 030 300 11 11. Wat zeiden zij over de missende transacties?
Hoi Klaas-Jan, bedankt voor je bericht. Ze konden de reizen wel zien en ze zeiden dat er iets mis is gegaan... ik hoop dat het snel opgelost wordt want ik heb die overzicht voor mjn werkgever nodig. Ik hoop ook dat het geldovermaken eenvoudig is.
Even voor mijn plaatje. Lopen er nu twee zaken?

1. Je hebt een verzoek ingediend voor 'geld terug'? Waarvoor?
2. Je wil graag je volledige reisgeschiedenis inzien?
Correct. Ik wilde even weten wat er met mijn reishistorie is gebeurt. Laura (zie boven) geeft iets over saldo opgemerkt. Dat is inderdaad zo,ik heb saldo op mijn kaart gezet maar het blijkt dat ik die niet kan gebruiken dus ik zou hem graag terug naar mijn rekening zetten. Ik neem aan dat dit best wel eenvoudig is,daarom ging mijn vraag in het eerste instantie alleen informatie over mijn reishistorie hebben.
Om nog duidelijker te maken: sinds kort heb ik een NS business card. Ik heb er saldo opgeladen en ik heb hem gebruikt voor de begindatum van mijn abonnement. Nu kan ik die reishistorie voor de datum niet zien. Die heb ik voor mijn werkgever nodig. Nu blijkt het ook dat er helemaal geen saldo op de card moet staan dus die wil ik graag terugstorten.
Ik heb het voor je uitgezocht NSUser na aanleiding van dit topic. Ik zie dat je OV-chipkaart (Business kaart) nog niet actief was voor de ingang van je abonnement. Weet je toevallig nog hoeveel saldo je erop had gezet? Je kan bij een servicebalie op het station dit weer terug laten storten. Dan kan je ook gelijk achterhalen of er wel saldo verloren is gegaan.

Reageer