beantwoord

NS community acccount verwijderen maar NS account zelf behouden.

  • 5 February 2024
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag Moderators. 

Ik wil graag mijn NS-community account willen laten verwijderen. Maar deze is wel gekoppeld aan mijn eigen NS account, welke ik nog wel gebruik. (die inlogmanier). 

De reden ervan is dat ik merk dit platform te erg als klaagbaak te gebruiken en me er soms te erg mee bezig hou met dingen waar NS uiteindelijk toch niks aan gaat veranderen door hun monopolie-positie. Daarom ga ik liever hier weg en verdoe ik mijn tijd liever niet meer aan klagen bij NS voor dingen wat niet zal veranderen, zoals de dienstregeling en trage klantenservice via bijv Twitter. 

Is het mogelijk mijn community account te verwijderen, maar het NS account zelf te behouden?
 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 5 February 2024, 14:21

Bekijk origineel

6 reacties

Spijtig om te lezen dat je jouw account wilt verwijderen Novastar. Ik hoop dat je in de toekomst van gedachten veranderd en weer terug wilt komen. Je kan gewoon jouw Community account verwijderen. Dit heeft geen invloed op jouw Mijn NS-account. Als je wilt kan ik ook jouw account verwijderen?

Spijtig om te lezen dat je jouw account wilt verwijderen Novastar. Ik hoop dat je in de toekomst van gedachten veranderd en weer terug wilt komen. Je kan gewoon jouw Community account verwijderen. Dit heeft geen invloed op jouw Mijn NS-account. Als je wilt kan ik ook jouw account verwijderen?

@Melissa NS Hoe kan een gebruiker zelf zijn of haar community account zelf verwijderen?

Misschien is het handig om je een beetje in te lezen wat de rechten zijn van gewonde leden. Scheelt je een hoop tijd. ;)

@Melissa NS Hoe kan een gebruiker zelf zijn of haar community account zelf verwijderen?

Misschien is het handig om je een beetje in te lezen wat de rechten zijn van gewonde leden. Scheelt je een hoop tijd. ;)

Verdorie gewonde? 😉 Jammer dat ik dat niet meer kan veranderen...

Spijtig om te lezen dat je jouw account wilt verwijderen Novastar. Ik hoop dat je in de toekomst van gedachten veranderd en weer terug wilt komen. Je kan gewoon jouw Community account verwijderen. Dit heeft geen invloed op jouw Mijn NS-account. Als je wilt kan ik ook jouw account verwijderen?

Ik kan die optie zelf niet vinden in mijn instellingen, vandaar het topic omdat ik vaker dit soort vragen voorbij zie komen. 

Altijd mooi als iemand je probeert te verbeteren en dan zelf een taalvoutje maakt.

Mijn collega was het woordje "laten" vergeten. Je mag mij wel een privébericht sturen dan verwijder ik deze voor je, Novastar.

Reageer