Hallo. Ik heb zojuist een dagkaartje gekocht, maar op de verkeerde datum. Ik kocht hem op 25 jan 2022 maar hij moet staan op 26 jan 2022. Is er een optie om mijn geld terug te krijgen?
ps: Ik heb het ticket niet gebruikt
Hallo. Ik heb zojuist een dagkaartje gekocht, maar op de verkeerde datum. Ik kocht hem op 25 jan 2022 maar hij moet staan op 26 jan 2022. Is er een optie om mijn geld terug te krijgen?
ps: Ik heb het ticket niet gebruikt
Het gaat hier om een e-ticket denk ik?
De kans is klein dat hiervoor restitutie voor wordt verleend. Alleen als het ticket nog niet is gedownload/geopend wil men uit coulance nog wel eens het bedrag terugbetalen.
Wat je het beste kunt doen: Neem in even contact op met de klantenservice. Die kunnen kijken wat er mogelijk is. Zeker gezien de datum van het ticket, en het tijdstip waarop je het hebt besteld.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.