beantwoord

NS dagkaartje

  • 26 January 2022
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo. Ik heb zojuist een dagkaartje gekocht, maar op de verkeerde datum. Ik kocht hem op 25 jan 2022 maar hij moet staan op 26 jan 2022. Is er een optie om mijn geld terug te krijgen? 
 

ps: Ik heb het ticket niet gebruikt

icon

Beste antwoord door JurgenH 26 January 2022, 01:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Het gaat hier om een e-ticket denk ik?

De kans is klein dat hiervoor restitutie voor wordt verleend. Alleen als het ticket nog niet is gedownload/geopend wil men uit coulance nog wel eens het bedrag terugbetalen.

Wat je het beste kunt doen: Neem in even contact op met de klantenservice. Die kunnen kijken wat er mogelijk is. Zeker gezien de datum van het ticket, en het tijdstip waarop je het hebt besteld. 

Reageer