NS factuur dowloaden mislukt

• 8 februari 2020
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Hi NS, ik probeer al een aantal weken mijn recentste facturen te downloaden, maar krijg nogsteeds een foutmelding? Ik heb de facturen nodig om te declareren op mijn werk. Wat raden jullie aan om te doen? Ik heb al gechat en gebeld met de klantenservice, maar zij kunnen me niet helpen geven ze aan.

6 reacties

Hallo tessau en welkom bij de NS Community,

Mag ik vragen wat mijn collega's van de klantenservice voor je hebben gedaan en wat ze hebben ondervonden?

Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken? Ik ontvang dan graag jouw postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer. Ik kijk dan graag voor je na wat er mogelijk is. Hou er wel rekening mee dat ik niet alle dagen actief ben binnen de community en het soms een aantal dagen kan duren voordat ik een antwoord geef.

Hi Erryt,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb je een privé bericht gestuurd

Bedankt. Ik heb weer wat terug gestuurd.

Ik heb de meest recente factuur naar tessua gestuurd. Helaas is deze niet goed ontvangen. We zijn er nog mee bezig, maar door afwezigheid weet ik niet of tessau inmiddels al toegang heeft tot haar facturen via Mijn NS.

Ik laat dit topic voor dit moment los. Ik heb geen reactie meer vernomen van tessau en weet niet of haar probleem nog speelt. Indien dit wel het geval is verneem ik dat graag.

Reageer