beantwoord

NS Flex Altijd Voordeel

• 26 april 2021
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een NS Flex Altijd Voordeel maar dat staat niet vermeld bij ‘Product’ op het overzicht ‘specificaties reistransacties’. Ik ben benieuwd of meerdere reizigers hiermee te maken hebben (gehad).

Voor het indienen van bewijsstukken aan mijn werkgever is het namelijk handig als op dat overzicht te zien is dat het om een abonnement gaat waarvoor elke maand abonnementskosten worden betaald.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 26 april 2021, 13:57

Hi L.C. en welkom bij de NS Community. 

Het product dat de afneemt vind je onder “producten”. Wellicht kan je een schermafbeelding van die pagina meesturen als bewijs welk abonnement je hebt? Ik kan ter verbetering jouw feedback doorzetten, maar ik durf niet te zeggen of hier iets aan wordt veranderd. 

Bekijk origineel

2 reacties

Hi L.C. en welkom bij de NS Community. 

Het product dat de afneemt vind je onder “producten”. Wellicht kan je een schermafbeelding van die pagina meesturen als bewijs welk abonnement je hebt? Ik kan ter verbetering jouw feedback doorzetten, maar ik durf niet te zeggen of hier iets aan wordt veranderd. 

Badge +3

In Mijn NS zo het abonnement bij producten moeten staan, met een ingangsdatum.

Op een export/declaratie van je reistransacties zou ook moeten staan welk abonnement gebruikt is voor welke reis (bij reizen op raldo). Bij NS Flex staat het abonnement ook op de eerste pagina van je factuur.

Je zou het (bij reizen op saldo) ook nog kunnen proberen via een Mijn OV-chip account https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm

Reageer