NS gelooft zichzelf niet

  • 3 October 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2

Ga naar https://www.ns.nl/abonnementen/webshop/klantgegevens en log in. Je ziet dan je persoonlijke gegevens. Je telefoonnummer staat er ook bij.

Klik onderaan op de knop “Verder naar kaartgegevens” en dan verschijnt “Vul een geldig telefoonnummer in.”

Hoezo? Wat mankeert er aan het telefoonnummer? En als er iets aan mankeert, waarom toont NS dat nummer dan?

 


5 reacties

Badge +3

Zolang het 10 cijfers zijn en met een 0 begint is het prima toch? Ik heb 0100000000.

En ja hoor… na de lange storing gisteren en eergisteren ligt Mijn NS er alweer uit! :tired_face:

Badge

En nu ?  Moest je een ander nummer invullen?  Spannend ..

Reputatie 7
Badge +3

Die melding “Vul een geldig telefoonnummer in.” krijg ik niet. 

Badge +3

Die melding “Vul een geldig telefoonnummer in.” krijg ik niet. 

Ik kom niet eens zover.. Webshop is leeg :disappointed_relieved:

 

Reputatie 7
Badge +3

Had ik ook even, daarna deed alles het weer. Lijkt wel op “Doet-ie 't of doet-ie 't niet”. :grin:

Reageer