beantwoord

NS inloggen

• 1 april 2020
  • 13 reacties
  • 506 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi, ik kan niet inloggen op mijn NS omdat het wachtwoord niet klopt. Vraag ik dit (al een paar keer) opnieuw aan, ontvang ik niks in mijn e-mail/spam. Bel ik naar de klantenservice, wordt de verbinding al 6x verbroken bij het bellen. Ik heb mijn facturen nodig en dit schiet niet op. What to do?

icon

Beste antwoord door Denice NS 9 april 2020, 12:42

Ik heb van Mel92 reeds een privébericht ontvangen. Inmiddels is er ook via een ander kanaal contact geweest met onze Klantenservice heb ik gezien. Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost, Mel92. Zo niet, dan verneem ik dat graag!

Bekijk origineel

13 reacties

Hoi Mel92. Welkom bij de Community!

Hmm, dat schiet niet op natuurlijk! Ik help je graag verder. Wil je mij via een privébericht voorzien van je voorletters, achternaam, geboortedatum postcode en huisnummer?

Ik heb van Mel92 reeds een privébericht ontvangen. Inmiddels is er ook via een ander kanaal contact geweest met onze Klantenservice heb ik gezien. Hopelijk is het probleem inmiddels opgelost, Mel92. Zo niet, dan verneem ik dat graag!

Fijn dat Mel92 is geholpen maar het onderliggende probleem blijkt gezien de dagelijkse topics over problemen met inloggen maar niet opgelost te kunnen worden. Als je even zoekt dan heb je pagina’s vol met inlogproblemen.

Zou prettig zijn als jullie dat nu eens een keer goed en gedurende een lange periode oplossen. Ik heb nu de indruk dat het constant houtje.touwtje oplossingen zijn.

Het komt vaak voor dat een account al voor een hele lang tijd niet is gebruikt en destijds niet is geactiveerd. Deze dienen we handmatig te verwijderen. Ook komt het vaak voor dat reizigers denken een account te hebben wat niet het geval is. Bij de klantenservice kunnen we dan achterhalen of dit het geval is. Het lijkt misschien op een veelvoorkomend probleem, maar het gaat vaak om dergelijke zaken die we 1 voor 1 moeten bekijken.

Het komt vaak voor dat een account al voor een hele lang tijd niet is gebruikt en destijds niet is geactiveerd. Deze dienen we handmatig te verwijderen. Ook komt het vaak voor dat reizigers denken een account te hebben wat niet het geval is. Bij de klantenservice kunnen we dan achterhalen of dit het geval is. Het lijkt misschien op een veelvoorkomend probleem, maar het gaat vaak om dergelijke zaken die we 1 voor 1 moeten bekijken.

In bovenstaand geval van Mel92 dan. Ze ontvangt niets per email: Hoe kan dat dan??

Als ze geen account had, dient ze een bericht te krijgen u heeft geen account. En indien ze wel een account heeft moet ze gewoon een password reset krijgen. Lijkt mij niet zo moeilijk. En als een account een lange tijd niet gebruikt moet ze ook een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen (want een bestaand account) De IT lijkt bij jullie echt uit de prehistorie. Ook al vanwege al die technische foutmeldingen die gebruikers steeds krijgen. 

Ik heb de case van Mel92 niet behandeld dus durf ik niet te zeggen wat het geval was. Ik zal je punt doorzetten om een melding te geven indien het account niet bestaat. 

Reputatie 7
Badge +3

Het vervelende van zo'n specifieke melding in dit geval, is dat iedereen op die manier kan checken of een gebruikersnaam/e-mailadres geregistreerd staat. Daarom zie je steeds meer sites in zo'n geval een melding geven als “Indien dit e-mailadres geregistreerd staat, ontvangt u een e-mail om uw wachtwoord te wijzigen” o.i.d. Zo kan er geen misbruik van gemaakt worden.

Ik heb dus precies hetzelfde probleem als topic starter en wil ook mijn facturen inzien.

kan iemand mij hier ook mee helpen zodat dit wel werkt?

Ik heb dus precies hetzelfde probleem als topic starter en wil ook mijn facturen inzien.

Hi xprise,

Verzoek is om een nieuw topic te starten met deze vraag. Dit topic staat nl op beantwoord (groene vinkje) en krijgt dan vaak wat minder aandacht.

Hoi xprise, welkom bij de NS Community!

Heb je hierover de NS Klantenservice al gesproken? Soms is het door hen simpel op te lossen!

Badge +3

Ik zou 030 751 5155 bellen rond deze tijd (23:20) of nog wat later als je nog wakker bent.

Hoi xprise, welkom bij de NS Community!

Heb je hierover de NS Klantenservice al gesproken? Soms is het door hen simpel op te lossen!

Nee, ik stond heel lang in de wacht dus heb opgehangen. Ik las dat het ook via internet op te lossen is?

Je kunt onze Klantenservice inderdaad ook bereiken via digitale kanalen. Dit kan dan via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reageer