beantwoord

NS kaart gekoppeld, niet te vinden in mijn NS, maar toch ook niet opnieuw te koppelen.

• 7 juni 2016
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo!

Ik heb een probleem met MijnNS.nl. Ik heb een tijdje terug mijn OV-chipkaart toegevoegd en kon altijd mijn reisinformatie checken. Sinds kort na een wijziging in mijn abonnement zegt mijn reis informatie dat mijn OV-chipkaart niet is gekoppeld en dat ik dat kan doen. Probeer ik mijn OV-chipkaart echter te koppelen zegt mijn NS dat de kaart al gekoppeld is.

Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 8 juni 2016, 11:15

Hallo RuudS, dat is vervelend. Dit kan verschillende oorzaken hebben Zijn er bijvoorbeeld meerdere kaarten aan je account gekoppeld? Je kunt ook eens proberen op de knop afmelden inzien reisgegevens te klikken en vervolgens weer op aanmelden inzien reisgegevens. Mocht dit niet lukken dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 751 51 55, via chat of social media.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo RuudS, dat is vervelend. Dit kan verschillende oorzaken hebben Zijn er bijvoorbeeld meerdere kaarten aan je account gekoppeld? Je kunt ook eens proberen op de knop afmelden inzien reisgegevens te klikken en vervolgens weer op aanmelden inzien reisgegevens. Mocht dit niet lukken dan wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 751 51 55, via chat of social media.
Wat is het gevolg daarvan voor mijn abonnement wat eraan gekoppeld is?
Er is geen enkel gevolg voor je abonnement. Dat staat hier helemaal los van.

Reageer