beantwoord

ns-online melding

  • 3 maart 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik krijg steeds het verzoek om mijn account te activeren, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn verzoek is verlopen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 maart 2017, 18:24

Hallo Wim van Tilburg en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je last hebt van een technisch defect bij het activeren van jouw account.



Om wat voor een account gaat dit? Heb je het hier over jouw MijnNS-account?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Wim van Tilburg en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je last hebt van een technisch defect bij het activeren van jouw account.

Om wat voor een account gaat dit? Heb je het hier over jouw MijnNS-account?
Hoi Wim. Ik hoop dat dit inmiddels is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we het graag.

Reageer