beantwoord

ns productoverzicht werkt niet

• 1 July 2019
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Beseft de NS überhaupt wel dat vele met mij weer een declaratie moeten inleveren? De nietszeggende melding probeer later nog eens is meer een belediging dan een serieus advies. Even googlen geeft geen rooskleurig vooruitzicht over de tijdsduur van jullie oplossingen.
Waarom werkt niet, hoe en door wie komt dit, hoe en wanneer lossen jullie dit op en hoe gaan jullie voorkomen dat dit wéér gebeurt.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 July 2019, 17:32

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Bob-J en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je problemen ervaart, maar uit je bericht kan ik niet duidelijk halen wat je precies probeert te doen en wat voor een fout je precies krijgt. Wat ik wel kan aangeven is dat we zojuist een kleine storing hebben gehad, die mogelijk ook invloed had op jouw probleem. Die storing is ondertussen opgelost.

Mocht je het probleem echter nog steeds ervaren, dan baat het mogelijk meer om contact op te nemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen dan eventueel met je mee kijken en het probleem mogelijk sneller oplossen. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer