beantwoord

Onmogelijk mijn OV-kaart in mijn account in te voeren

• 28 November 2018
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Sinds kort heb ik mijn app gekoppeld aan mijn NS-account. Bij het invoeren mijn OV-kaart kreeg ik al een foutmelding, waardoor ik moest wachten op een activeringscode. Nu deze code ingevoerd is, kan ik nog steeds niet mijn OV-kaart koppelen aan mijn account. Vraag is dus: Hoe krijg ik mijn OV-kaart in mijn account ingevoerd?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 November 2018, 21:05

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Nelleke M, welkom op onze Community!

Dat is vervelend! Er zijn de laatste dagen wat problemen in het Mijn NS-account. Staat er wellicht nog een oude kaart gekoppeld in je account? Zo ja, dan wil ik je vragen deze te verwijderen. Het zou ook kunnen dat de kaart wel gekoppeld is, maar dat je de reisgegevens niet kan inzien. In dat geval zie je direct na het inloggen een blok met daarin het kaartnummer, hierin zie je drie opties. Eén van deze opties is 'Reisinformatie inzien aan- of uitzetten', als je hier op klikt komt er een pop up tevoorschijn en kun je dit wel inzien. Mocht dit ook niet helpen dan hoor ik het graag.
Dag Miriam, bedankt voor de snelle reactie!
er is geen andere kaartbgekoppeld in mijn account. Ik zie ook bijzijn ns/ gekoppelde accounts/ov chipkaarten / “geen kaarten gevonden diengekoppeld zijn aan uw account”
Wat vreemd. Het kan met de bug te maken, maar dat durf ik niet met zekerheid aan te geven.
Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Zij kunnen aan de hand van je gegevens nagaan wat hier precies de oorzaak van is.

Reageer