onterechte facture ns flex

  • 2 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een facture ontvangen van 45,00 euro terwijl er niet eens een ns flex abbonoment is aangesloten op mijn rekening. Erg onduidelijk dit. Ik ben verplicht het op 5 oktober te betalen. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al in je MijnNS account de factuur gedownload en gecheckt?  Eerder dit jaar vanaf maart was er een storing waardoor OV-fiets huur en stallen op rekening niet gefactureerd zijn en dat wordt nu alsnog gefactureerd. Mogelijk is jouw factuur hiervoor. Staat er op de factuur wel abonnementsgeld terwijl je geen abonnement hebt zou ik even contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch 24 uur per dag op 030-751 51 55. of via chat, Twitter of Facebook.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Een NS Flex abonnement dat je verplicht bent op 5 oktober te betalen? Of wordt het rond die datum geïncasseerd? Dat is nogal een verschil, maar zie inderdaad je Facturen in Mijn NS.

 

Reageer