Onverwachte afschrift | NS Community

Onverwachte afschrift

  • 8 December 2021
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Ik keek vandaag naar mijn bankrekening en zag dat er een automatische incasso was gedaan van 19,75 door de NS. Ik vroeg mij af waarom deze incasso was gedaan aangezien ik die dag ook helemaal niet met ov heb gereisd en er dus geen aanleiding is voor een incasso.


2 reacties

Reputatie 7

Kleine aanvulling, de incasso is 1 keer per maand en u hoeft op die dag natuurlijk helemaal niet met NS gereisd te hebben. Voor de rest sluit ik mij bij Tochjo aan. Het meest voor de handliggend is 5 keer huur van een ov fiets.

Badge +3

U kunt in Mijn NS, bij Facturen, een factuur vinden met een specificatie van de kosten. Ik zet in op vijf keer (maximaal 24 uur) huur van een OV-fiets. De kosten voor het huren van een OV-fiets worden maandelijks afgeschreven.

Eventueel kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om na te gaan waarvoor dit bedrag is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer