beantwoord

onvolledige reishistorie in download

• 21 januari 2019
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik wil mijn ns-trein-reishistorie van 1 jan 2018 t/m 31 dec 2018 downloaden via mijn.ns. Het resultaat is een pdf die slechts de reishistorie van 21 -08-2018 t/m 31-dec 2018 laat zien. Hoe krijg ik een volledig jaaroverzicht?
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 januari 2019, 11:02

Dit probleem heb ik twee jaar geleden al vastgesteld. Het heeft kennelijk weinig prioriteit bij NS het op te lossen.

Het probleem is te omzeilen door het jaar in delen te exporteren. U kunt dus eerst januari tot en met maart exporteren, vervolgens april tot en met juni, enzovoorts. Samen vormen de afzonderlijke overzichten een volledig jaaroverzicht.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dit probleem heb ik twee jaar geleden al vastgesteld. Het heeft kennelijk weinig prioriteit bij NS het op te lossen.

Het probleem is te omzeilen door het jaar in delen te exporteren. U kunt dus eerst januari tot en met maart exporteren, vervolgens april tot en met juni, enzovoorts. Samen vormen de afzonderlijke overzichten een volledig jaaroverzicht.
Dag. Uw tip werkt inderdaad. Dank.
P.s. Een lijst kan blijkbaar maximaal 133 regels bevatten. Onhandig voor veel-reizigers.

Reageer