beantwoord

Op Mijn NS geen wijzigen door te voeren.

• 6 september 2015
  • 11 reacties
  • 245 Bekeken

Als ik inlog op Mijn NS kan ik geen interesses of permissies wijzigen.
Ik krijg een melding dat er een fout is opgetreden:
------Melding-------
Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Hoe nu verder?
Probeer het opnieuw
Terug naar de vorige pagina
----Einde melding------
Ik probeer nu al 2 weken wat te wijzigen, helaas.

Op het startscherm van Mijn NS staan de keuzendagen welke ik dit jaar opgehaald hebt. Helaas dit overzicht is niet volledig. De keuze dag die ik in Augustus heb opgenomen wordt nog steeds niet vermeld. Kijk in de reishistorie dan is mijn keuzedag wel terug te vinden.

Ik begin me na 2 weken af te vragen op de NS op de hoogte is problemen op Mijn NS en wanneer denkt men dat deze opgelost zijn/worden??????

icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 september 2015, 12:49

Bedankt!

Even een terugkoppeling:
- De Keuzedag die jij in augustus opgenomen hebt, wordt niet vermeld in je overzicht. Ik ga er vanuit dat er vertraging zit. Ik kan dit namelijk wel zien. Als dit eind september nog steeds niet goed staat, hoor ik het graag!
- De permissie 'ik wil aanbiedingen ontvangen' heb ik alsnog voor je aangezet.
Bekijk origineel

11 reacties

Als NS al van plan zou zijn om fouten in mijnNS op te lossen, dan moet u eerder aan een termijn van maanden tot jaren dan weken denken. De hier vorig jaar gemelde bug, met ook de nietszeggende foutmelding "Er is iets fout gegaan", is ook nog altijd niet verholpen.
Hoi Reiny, en welkom!

Vervelend dat je tegen problemen aanloopt. Wil je mij een printscreen sturen van de pagina's waar jij problemen ervaart? Ik laat mijn collega's hier graag voor je naar kijken. Je mag dit sturen naar forum@ns.nl.
Printscreen's net verstuurd
Bedankt!

Even een terugkoppeling:
- De Keuzedag die jij in augustus opgenomen hebt, wordt niet vermeld in je overzicht. Ik ga er vanuit dat er vertraging zit. Ik kan dit namelijk wel zien. Als dit eind september nog steeds niet goed staat, hoor ik het graag!
- De permissie 'ik wil aanbiedingen ontvangen' heb ik alsnog voor je aangezet.
Het is eind september, de Keuzedag van augustus wordt nog steeds niet vermeld in mijn overzicht en het is nog steeds niet mogelijk iets op mijn NS aan te passen. Ik vraag me af wanneer de NS van plan is hier iets aan te doen. Ik ben niet de enigste, ook mijn man constateert op zijn Mijn NS de zelfde problemen.
Mvg.
Dat is vreemd. Zou je mij een actuele screenshot willen sturen, wederom naar forum@ns.nl?
Screenshot net verstuurd
Ontvangen, dank.

Ik heb jouw bericht doorgezet naar onze beheerders, met de vraag dit uit te zoeken. Ik kom er op terug zodra ik iets hoor.
Een terugkoppeling: Het klopt dat de melding voorheen wel werd getoond en dat je daarom in ieder geval tot 16-07 kunt zien dat een Keuzedag was opgehaald. Mijn collega heeft een issue aangemaakt om dit te herstellen. Dit zal dus in de toekomst weer mogelijk zijn, ik weet alleen nog niet op welke termijn.
Het probleem dat ik op Mijn NS geen gegevens kon aanpassen is opgelost.
Ik heb het vandaag geprobeerd en tot mijn verrassing geen foutmelding. Uitgelogd en weer ingelogd. De wijziging die ik had ingevoerd was keurig verwerkt.
Nu noch afwachten wanneer het probleem met de Keuzedag wordt opgelost.
Goed om te horen dat dit in ieder geval is opgelost, Reiny!

Reageer