beantwoord

Opeens blanco reishistorie

  • 4 July 2018
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Ik wil m'n reishistorie inzien om mijn reizen te declaren. Maar nu is mijn reishistorie opeens blanco. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 July 2018, 11:30

Hallo Stijn Vluggen, welkom op onze Community!



Vervelend dat je ineens geen in inzage meer hebt in je reishistorie. Ik begrijp dat er op dit moment onderhoud plaatsvind en vermoed dat dit de oorzaak is. Als het goed is is dit om 12.30 uur weer verholpen en heb je weer inzage in je reisgegevens. Laat je even weten als dit daadwerkelijk het geval is?



Voor de meelezers: Mocht je dit zelf ook merken dan komt dit doorgaans door een storing. Om na te gaan of dit daadwerkelijk het geval is kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Stijn Vluggen, welkom op onze Community!

Vervelend dat je ineens geen in inzage meer hebt in je reishistorie. Ik begrijp dat er op dit moment onderhoud plaatsvind en vermoed dat dit de oorzaak is. Als het goed is is dit om 12.30 uur weer verholpen en heb je weer inzage in je reisgegevens. Laat je even weten als dit daadwerkelijk het geval is?

Voor de meelezers: Mocht je dit zelf ook merken dan komt dit doorgaans door een storing. Om na te gaan of dit daadwerkelijk het geval is kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter.

Reageer