beantwoord

Openen factuur lukt niet

  • 7 September 2021
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Ik zie in de mail dat ik een factuur heb gekregen, maar kan geen knop facturen vinden op basis waarvan ik zou kunnen checken, waar zit die button?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 September 2021, 13:29

Bekijk origineel

4 reacties

Beste Poekie en welkom bij de NS Community. 

 

Het klopt dat je niet wordt doorgelinkt als je op de knop klikt, omdat de facturen niet zijn klaargezet. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor dit ongemak! Hopelijk kan je je factuur snel inzien. 

 

Ik heb trouwens de titel van het topic wat aangepast, zodat deze beter vindbaar is door anderen met ditzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +3

Er is geen button. Om facturen te kunnen inzien moet je inloggen in MijnNS op de website. Daar kun je jouw facturen vinden. Via de app kun je ze niet inzien.

Dit krijg ik weer, ik wil ook een rekening downloaden op Firefox en Google: 

Access Denied

You don't have permission to access "http://loginapi.ns.nl/oauth/authorize?" on this server.

Reference #18.2ca40517.1631027097.22cff70b

 

Wie weet heeft de NS ICT afdeling hier iets aan, met het storings zoeken. 

Het probleem is al opgelost. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice, TL1. Je moet de facturen weer in kunnen zien.

Reageer