beantwoord

OV abonnement en keuzedagen

• 12 mei 2016
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Geachte lezer,
1e de automatische incasso is nog niet gedaan door NS

Maar ik kan ook niet in overzicht "Keuzedagen" komen - de nieuwe zouden per 12.05.2016 ingaan of de 11.05.2016

en ik mis ook de OV fietsnota die nu zou ingaan.

Kan wil gewoon inloggen bij "mijnns"

met vr. gr.
icon

Beste antwoord door Thom 12 mei 2016, 13:52

Ik denk even luidop maar als u een oud Voordeelabonnement heeft dan kunt u in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kunt u rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'.

Die kans is niet zo groot maar is er wel.

U kunt ook Klantenservice er even naar laten kijken of er iets mis is gegaan: 030 7515155.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u bij MijnNS in kunt loggen en u heeft een Dalvoordeelabonnement, dan zoekt u dit op bij Mijn Produkten en dan 'Inzien Keuzedagen'. Dat moet op de dag dat ze al zijn ingegaan kunnen lukken.

U moet bij het afsluiten meteen betalen voor zowel de Keuzedagen als het Dalvoordeelabonnement en dat gaat als u ze samen bestelt, dus de incasso heeft denk ik al plaatsgevonden.
Nee, dat is o.a. het probleem.
Als ik dus naar mijn NS ga (inloggen natuurlijk) en dan keuzedagen, dan springt NS er gedeeltelijk uit.
Al men koppelingen zijn goed ofwel url en inloggen.
kan verder wel overal inzien, behalve dus in keuzedagen
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk even luidop maar als u een oud Voordeelabonnement heeft dan kunt u in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kunt u rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'.

Die kans is niet zo groot maar is er wel.

U kunt ook Klantenservice er even naar laten kijken of er iets mis is gegaan: 030 7515155.

Reageer