1e de automatische incasso is nog niet gedaan door NS
Maar ik kan ook niet in overzicht "Keuzedagen" komen - de nieuwe zouden per 12.05.2016 ingaan of de 11.05.2016
en ik mis ook de OV fietsnota die nu zou ingaan.
Kan wil gewoon inloggen bij "mijnns"
met vr. gr.
Beste antwoord door Thom
Ik denk even luidop maar als u een oud Voordeelabonnement heeft dan kunt u in de Mijn NS account gaan naar 'mijn producten'. Vervolgens kunt u rechts in het grijze vak met de gegevens van de OV-chipkaart klikken op 'nog op te halen producten'.
Die kans is niet zo groot maar is er wel.
U kunt ook Klantenservice er even naar laten kijken of er iets mis is gegaan: 030 7515155.
Bekijk origineel
Die kans is niet zo groot maar is er wel.
U kunt ook Klantenservice er even naar laten kijken of er iets mis is gegaan: 030 7515155.