beantwoord

ov chip kaart ..

• 25 October 2017
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Ov-chip kart Reishistorie declaratie; mij Reishistorie declaratie is Legal,toegestaan, deze maandelijks te gebruiken om te controleren als je laat op werk ben geweest ...!! ??
Is een normale gaan van zakken dat je manager eis maandelijks deze persoonlijke declaratie ...?? Om te controleren als je laat op werk ben geweest ...!! ??
Ik reis dagelijks op een erg drukte reis traject vanaf Utrecht-ns naar Schiphol...maar ook is vak op deze traject er zijn vertragingen ..! ?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 October 2017, 13:42

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Tren llega tarde. en welkom op het NS Forum,

Ik heb het vermoeden dat je een uitdraai wilt van de gemaakte reizen. Via Mijn NS kan je een account aanmaken. Vervolgens kan je een OV-chipkaart koppelen en je reishistorie inzien en uitdraaien. Dit betreft wel alleen de reizen die met NS zijn gemaakt. Voor een volledig reisoverzicht van al het openbaar vervoer kan je een account aanmaken op de website van OV-chipkaart.
Reputatie 6
Badge +2
Als je baas een treinvertraging accepteert als excuus voor te laat komen, is het handig dat je met de inchecktijd kan aantonen op tijd vertrokken te zijn. Als hij zelf niet op het werk aanwezig is en wil controleren of je op tijd aangekomen bent op het werk is de uitchecktijd een indicatie, een soort externe prikklok. Het eerste is in je eigen voordeel, beter dan dat hij zegt dat een treinvertraging geen excuus is. Hoe het in het tweede geval juridisch zit weet ik niet. bijdragevandennis

Reageer