beantwoord

OV-Chipkaart aan mijn NS toevoegen, maar al gekoppeld?

• 19 juli 2015
  • 3 reacties
  • 696 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe ov-chipkaart, omdat de oude verlopen is.
Dit is allemaal geregeld en nu wilde ik deze nieuwe kaart weer aan mijn "Mijn-NS account" toevoegen.

Ik heb die servicecode aangevraagd en ben ermee naar de kaartautomaat gegaan. Vervolgens heb ik keurig een mailtje gehad met een code.

Vervolgens probeer ik mijn ov-chipkaart te koppelen aan mijn account door middel van deze code.
Helaas loopt het hier mis, want ik krijg vervolgens de melding dat deze kaart al aan een mijn-ns account gekoppeld is!?

Ik weet heel zeker dat dit niet kan.

Met vriendelijke groet,
Desiree.Mallow
icon

Beste antwoord door Desiree.Mallow 19 juli 2015, 11:28

Laat maar zitten, op een hele vreemde manier was mijn kaart al gekoppeld voordat ik er ├╝berhaupt wat aan gedaan had?

Hij lijkt nu wel tussen mijn kaarten te staan?
Bekijk origineel

3 reacties

Laat maar zitten, op een hele vreemde manier was mijn kaart al gekoppeld voordat ik er ├╝berhaupt wat aan gedaan had?

Hij lijkt nu wel tussen mijn kaarten te staan?
Beste Desiree.Mallow,

Als ik het goed begrijp is de kaart nu al wel gekoppeld? Je kunt nu bijv. ook je reisgegevens van die kaart inzien?
Reputatie 1
Badge
Is op zich een bekend en veelvuldig gesignaleerd problem dan wel bug van NS. Schijnt te maken te hebben met het de-activeren van de oude kaart die dan de hele account blokkeert. MOgelijk is er wat lapwerk toegepast om hierin niet weer opnieuw elke trouwe klant na 5 jaar met een problem op te zadelen.

Reageer