beantwoord

OV Chipkaart koppelen, in het buitenland

• 9 december 2015
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik probeer in het buitenland mijn OV-chipkaart te koppelen, blijkt dat ik dit moet doen door langs een OV chipkaart automaat te gaan. Is er een optie om dit te omzeilen? Aangezien ik de aankomende tijd waarschijnlijk geen automaat ga tegenkomen.
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 december 2015, 10:28

Beste TomR,

Welkom op het NS Serviceforum. Nee, als je de kaart voor het eerst in het account koppelt is er geen andere optie. Je moet dan echt naar een OV-chipkaart oplaadpunt of een kaartautomaat in Nederland. Het advies is om de kaartservicecode aan te vragen als je zeker weet dat je naar Nederland gaat om het op te halen. Anders kan het zijn dat deze code gaat verlopen en sta je misschien voor niks op het station.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste TomR,

Welkom op het NS Serviceforum. Nee, als je de kaart voor het eerst in het account koppelt is er geen andere optie. Je moet dan echt naar een OV-chipkaart oplaadpunt of een kaartautomaat in Nederland. Het advies is om de kaartservicecode aan te vragen als je zeker weet dat je naar Nederland gaat om het op te halen. Anders kan het zijn dat deze code gaat verlopen en sta je misschien voor niks op het station.

Reageer