beantwoord

ov chipkaart toevoegen

  • 27 september 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Heb gisteren ns account aangemaakt, maar ben nu al 1 1/2 dag bezig om mijn ov kaart toe te voegen, krijg steeds melding dat toevoegen niet kan en dat ik het later weer moet proberen. Wanneer is later???
icon

Beste antwoord door tex 27 september 2017, 15:15

Goedemiddag tex, welkom op het Serviceforum!



Ik denk dat je tegen een bepaalde bug in de website aanloopt. Je kan in Mijn NS je kaart op twee manieren toevoegen. Eentje op de hoofdpagina, die veroorzaakt soms een fout. Als je via "Mijn Producten" een nieuwe kaart toevoegt, werk je vaak om de fout heen.



Via mijn producten ging het helemaal vlekkeloos in 1 keer, bedankt.



Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag tex, welkom op het Serviceforum!

Ik denk dat je tegen een bepaalde bug in de website aanloopt. Je kan in Mijn NS je kaart op twee manieren toevoegen. Eentje op de hoofdpagina, die veroorzaakt soms een fout. Als je via "Mijn Producten" een nieuwe kaart toevoegt, werk je vaak om de fout heen.

Laat je even weten of het lukt?
Goedemiddag tex, welkom op het Serviceforum!

Ik denk dat je tegen een bepaalde bug in de website aanloopt. Je kan in Mijn NS je kaart op twee manieren toevoegen. Eentje op de hoofdpagina, die veroorzaakt soms een fout. Als je via "Mijn Producten" een nieuwe kaart toevoegt, werk je vaak om de fout heen.

Via mijn producten ging het helemaal vlekkeloos in 1 keer, bedankt.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer