beantwoord

OV-fiets overzicht

• 16 mei 2018
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Hoi,

Ik heb een overzicht proberen af te drukken van gemaakte kosten voor de OV-fiets. Eeen van de fietsritten staat er niet op, dwz: 1 dag dat ik wel een OV-fiets heb gehuurd staat niet op het overzicht erbij. Dan nog een vraag: Waarom staan in het overzicht de kosten er niet bij?

Mvg Jeroen
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 mei 2018, 18:35

Vreemd Jeroen1285. Het kan zijn dat dit nog verwerkt moet worden, maar ik betwijfel het. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met mijn collega's van OV-Fiets als je dit voor de zekerheid wilt nagaan. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 5, maar ook via Facebook of Twitter
Bekijk origineel

4 reacties

Dag Jeroen1285! Kan het misschien zijn dat het om de laatste fietsrit gaat die je mist? Het kan ongeveer een maand duren voor je fietsrit op een factuur komt te staan.
Hoi Chiel, nee, dat is juist het gekke, deze staat er wel op. Maar het gaat om een rit van een paar dage terug. Misschien is het zo dat hij bij het meenemen niet goed gescand is ofzo... waardoor ik m in feite niet heb gehuurd.
Reputatie 7
Badge +3
Dat lijkt me dan een vergissing van NS in uw voordeel. 😀
Vreemd Jeroen1285. Het kan zijn dat dit nog verwerkt moet worden, maar ik betwijfel het. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen met mijn collega's van OV-Fiets als je dit voor de zekerheid wilt nagaan. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 5, maar ook via Facebook of Twitter

Reageer