beantwoord

OV kaart bij mijnNS niet herkend

  • 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Ik probeer al een jaar een mijnNS account aan te maken maar bij het koppelen van mijn OV kaart zegt ie dat mijn kaartnummer niet bestaat. Ik heb al twee maal geklikt op de optie stuur mij een brief met code maar wanneer ik deze invoer zegt ie dat het account nu niet beschikbaar is. Ik heb al drie maal telefonisch contact gehad. Account is al gereset en de melding zou zijn doorgezet 4 maanden geleden maar ik heb nog steeds geen reactie gehad. Dit is erg lastig want nu kan ik geen geld terugvragen voor de treinreizen waarbij de trein niet reed. Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb een studentenov kaart.
icon

Beste antwoord door Danny NS 26 mei 2019, 15:36

[h4]Hoi Roosa1996 en welkom bij de NS Community![/h4]

Stuur je mij een privébericht met je e-mailadres? Dan kijk ik of ik je account weer toegankelijk kan krijgen.
Bekijk origineel

1 reactie

[h4]Hoi Roosa1996 en welkom bij de NS Community![/h4]

Stuur je mij een privébericht met je e-mailadres? Dan kijk ik of ik je account weer toegankelijk kan krijgen.

Reageer